Majsfält så långt ögat når..

Medans de andra tjejerna är ute å firar att SM är över och att det är sommarlov har jag rest tillbaka till Madison. Sitter just nu på bussen och stirrar ut över majsfälten. Är sjukt trött, magen kurrar och det är i alla fall två timmar kvar tills jag är framme. Härligt!
Annars då. Måste ju säga att det var hemsk kul att komma hem och få simma sm med mina små hjärtan där hemma! Är verkligen glad att jag till slut bestämde mig för att åka hem, bra simningar och en himla massa skoj bus som vi hann med gjorde att det definitivt var värt de!
Nu blir det fyra veckor här i Madison och US open innan det bär av hem igen för ytterligare fyra veckor med mina favoriter. Längtar redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0