OPI shellac

så jaa... auburn är ju inte dirr nån massiv storstad där det är party 24/7 kan vi ju konstatera såhär två dagar efter att vi kom hit.. händer inte sådär asmycke.. simmar, äter, vilar, hittar på lite kul aktiviteter och chillar lite. typ. men i dag var vi iväg och gjorde naglarna, asvärt!!

vi fick välja om vi ville göra manikyr eller pedikyr, och eftersom jag är otroligt kittlig och hatar när folk rör mina fötter fxade jag händerna. asskönt och asbra blev det. syns inte så bra på bilden, men det är lila shellac. shellac är som nagelack typ, fast de håller mycket bättre. 2-3 veckor säger dem, får väl ta det med en nypa salt när man är simare men ändå. vart riktigt nöjd!

sen såg jag också på pinetrest hur man kan göra sina hörlurar så de inte trasslar, genom att tyl göra som ett vänkaps banr runt dem ni vet? så jag beckie och amie bestämde oss för att testa, och även om det tog typ 100år blev det faktiskt riktigt coolt! rosa och lila gjorde jag, matchar både iphonen och ipoden. smart!

sen fick vi nya vattenflaskor i dag med. syns inte på bilden men korken är rätt cool. okej, när man tycke det är spänannde med ny vattenflaska har man inte mycke att göra, men skit samma. alltid bra att ha en extra, och lite ballt med NCAA loggan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0