OCOKA

Jahopp. Sugig dag på fetzer CHECK. När jag har närings- och sömn-brist vill man inte hänga med mig. Och det hade jag idag. Så ingen ville hänga med mig. Nej, nu skoja ja lite. Men det va en tråkigt och inte supereffektiv dag. Får vi ta igen senare!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Btw kan förklara min  rubrik. Det är ett saying som finns i militären som jag ska inkludera i min powerpoint-presentation på tisdag, där jag ska komma på alternativa vägar från där jag bor till klassrummet. Min väg kommer försvåras av olika hinder som jag ska hitta på tex fotbollsspelare med handgranater, lärare med yxor eller en orkan.
O= observation & fields of fire. C=cover & concealment. O= ostacles. K=key terrain. A= avenues of approach. Allt detta ska ja tänka på när jag väljer min väg genom campus! Det bästa är att presentationen är muntlig inför hela klassen. Kommer bli SÅ bra och roligt <3
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0