I WANT CANDY

Hejsan alla miljoner läsare! Så EXTREMT skönt väder det e! Måste bara slänga in det. Gått runt i shorts, utan jacka i över en vecka. Oki. Nu fick jag det sagt :P
.
Min lediga vecka är över, lingon har åkt hem och simningen har dragit igång igen, och mot alla odds är jag fortfarande alive trotts tränarnas tappra försök att ta död på oss. Just nu gör dom detta främst genom kvävning. VARENDA pass sen vi startade har innehålligt en skrämmande mängd " håll andan eller så åker du upp"- övningar.
.
Nästa vecka är sista skolveckan innan springbreak så kommer innehålla en hel del plugg: inlämning av essay, military sciense midterm, crimnal justice 25% exam och matteprov. Asså alla mina ämnen valde den veckan att ha prov på(Y) kul.
.
Idag är det på pricken 8 veckor tills ja kommer hem! Så alla ni som inte skickat godis till mig, DET BÖRJAR BLI DAGS! Just käkat upp näst sista patronen och döskallen så passar ju perfa!
.
.
.
.
Tom godisskål, söt tjej in the process att förtära näst sista patronen och den oändliga lyckan av svenskt godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0