Söndag

Skolan har dragit igång igen. Har rätt grymt schema med bara en lektion både torsdag och fredag, vilket är himla bra med tanke på hur mycke jag kommer behöva läsa denna termin. I år ska jag läsa psykologi, sociologi, kommunikation och matte, och de tre första kurserna innebär en himla massa läsande av artiklar och skrivande av papers. Men i vilket fall som helst tror jag det kommer bli kul, alla kurserna verkar bra so far i alla fall!
.
Helgen bjöd på tävling, quad duals. Gick sådär. Inte nån katastrof men inte direkt asbra heller. Men de e lugnt, två och en halv vecka toppning kvar tills big10 och då hoppas vi att det SMÄLLER! Man kan redan nu känna hur folk börjar tagga och se fram mot de, ska bli sjukt kul! Dessutom innebär big10 att vi får raka benen för första gången sedan i augusti! Hur stört är inte de?!?!?!
.
Dags att läsa klart kapitlet i psykologiboken och sedan ska jag svänga ihop en lasagne till middag. GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0