Snilleblixt!

När jag lästa fridas inlägg blev jag lite ledsen. Asså, jag och paddan kommer missa när frida fyller 20 och dessutom när sanna fyller 21. Tjejer, vii kommer inte få fira några födelsedagar alls tillsammans på jättelänge ju! Men då kom jag på en plan, vad sägs om att vi slår ihop allas födelsedagar nån gång i sommar då jag och carro är hemma och firar alla på en gång? Kan vi göra så?
.
De är asbra för massa olika anledningar. Bland annat:
1. Alla får därmed två födelsedagar på ett år (vem vill inte ha paket en extra gång lixom?)
2. Vi får en anledning att baka tårta en egentligen helt vanlig dag!
3. Födelsedag=födelsedags party, å vem gillar inte party?
4. Vi får en GEMENSAM extra födelsedag, asballt ju!
.
Så vad säger vi, när ska denna mycket speciella dag infalla?
Denna exta dag ska inte på nått sätt ersätta våra respektive födelsedagar, födelsedag är ändå födelsedag så dont worry frida, vi ska komma ighåg dig även på den riktiga dagen, utan bara komplettera lite så att vi kan fira och ha lite extra skoj och mys tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0