Inte långt kvar nu..

Inte många dagar kvar här på hawaii nu. lite sorgligt och lite skönt. börjar längta hem lite måste jag erkänna.. kanske inte till alla snön som väntar när vi kommer tillbaka, men till min lägenhet, min säng, mitt kylskåp och mitt badrum.
.
men helt slut är det inte än.
.
i dag hade vi vår sista lediga eftermiddag innan vi åker hem. dagen bjöd på riktogt god och mysig lunch med några av dans släktingar som är här på semester följt av lite mys och sol på stranden, middags date med dan, och sedan lite shopping med carro, ivy, ruby, jennah, och ally. himla bra dag.
.
men nu är det dags att nanna. morrondagen bjuder på 1.5h styrka, 2h simning, tävling mot hawaii och 2h simning igen. vet inte riktigt hur allt det ska hinnas med, eller när någon form av återhämtning eller matintag är tänkt sa ske, men det löser vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0