Fredags mys

toppning är sjukt värt, speciellt när man är i sprintgruppen som i vanliga fall inte gör många knop och nu när de toppar verkligen bara myser. i morse simmade vi 1600 på en timme. eller egentligen bara 30min, för sista halvan av träningen övade vi på att flyta och lekte en lek. becka är konstig:) önskar ja fick stanna i sprint gruppen för alltid!
.
kvällen bjöd på middags date med paddis, slog på stort och gick till pops. dan är ascool! efter maten gick vi till wallgreens och shoppade loss lite, bland annat grejer att fixa naglarna. så jag har numera ascoola randiga naglar och carros har zebra mönster. får se hur länge de håller, men coolt är det i alla fall!
.
bestämde mig för att tvätta mina lakan när jag kom hem. slängde in dem i toktumlaren för en timme sedan och gick nyss ner för att häma dem. bra att jag glömde sätta på tumlaren då så att allt fortfarande var dyngsurt. ajja, sånt är livet. får väl hålla mig vaken 50min till och plöja ännu ett avsnitt gossip girl. kunde varit värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0