EN LITEN PRINSESSA

Så OTROLIGT roligat att vi har fått en liten prinsessa!! :D :D Fick reda på det imorse från cirka 4 olika personer, och först trodde jag det var ett sämt. Hade helt glömt att hon var gravid! Japp, så isolerad är man här. Eller jag i alla fall. Men tyckte i det var väldigt roligat att höra, älskar kungahuset! Det är så fint!:D
.
Annars då, dagen har bestått av matteplugg i 4 timmar med beckiz90. Vi har vår första matte-exam imorgon och missade hela förra veckan så har liiite att ta igen. Sedan började det snö idag, när det var vår igår, så kom nästan en liten tår i ögat när jag var tvungen att cykla hem i snöstorm.
.
Imorgon blir det PARTY för min del!! Vad jag har längtat!! :D :D Vet inte vart när eller hur, men det SKA hända imorgon. Har ju fått mammas gamla iphone så förhoppningsvis kommer det bli fler ASSSROLIGA bilder från och med nu!
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0