Youll miss me when youre gone

I helgen ska jag göra en kaleder så jag kan börja räkna ner tills jag åker hem, den 19e juni bär det av hemåt och det ska bli fruktansvärt skönt att komma hem lite. Hänga lite på hemmaplan, ha lite svensk sommar och hitta på massa bus med mina Bls. Det störda är ju att jag längtar galet mycket just nu, och när jag kommer hem vet jag att jag kommer sakna folket här..
Men inget går upp mot mina BLs så att komma hem kommer bli BÄST!
.
Nått annat som är himla bra är att Dan har bokat biljetter till Sverige och kommer och hälsar på nu i sommar. Helt stört att han ska resa hela vägen till lilla Sverige för att hälsa på, men jösses vad jag ser fram emot det redan nu! Dock är det ju ett tag kvar, 15e augusti nämligen, men whatever. Sanna kom redan upp med en kort lista på vad vi ska visa honom; smultronstället, varamon, landet, och simmarparty. Fler förslag?
.
Har nte några speciellt roliga bilder att bjuda på som har något som helst med dehär inlägget att göra, så bjuder på lite random bilder från banketten i stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0