Spring break

I stället för att göra som alla normala studenter och dra iväg på nån vild partyresa denna vecka har vi (alla simmare) stannat här å fått våra asses kicked. Så kan man ju också fira påsk och spring break lixom.
Har hittills hunnit med fyra max-test-serier av olika slag. En per dag alltså, får se om vi lyckas klämma in en i morron med kanske. Har i alla fall fårr köra 2500 på tid, 8*250ben max, 20*50 max (10fj,10fr), och i morse 10*100ben max. Allt i långbana. Så ja de har ju varit kul.
Två roligare saker som hänt är i alla fall att jag ska få 700 dollar tillbaka på skatt som ja tydligen betalade men inte behövde betala egentligen, och att jag har gjort klart mina senior pages. Vi gör scrapbooks till våra seniors så alla tjejer gör en sida var till varje senior som slutar. Lite pyssel sådär är ju alltid kul!!

mina scrapbook sidor

dan hitta en målarbok medans vi väntade på att carro och dirk skulle fixa sina taxes

och min träningsfria eftermiddag spenderades sedan på biblioteket med dirk och dan. älska skolan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0