Sommar

har haft lite hemlängtan i dag. eller mer sommar-hem längtan typ. satt i över en timme i trappan och pratade med trish om massa saker vi saknar med hemma och vad vi ser fram emot att göra när vi så småning om åker hem i sommar.
jag saknar familjen och jag längtar efter mina BLs. och mysa på landet. och att grilla. och att gå ut och bara ligga på gräset i trädgården. och att bada i stångån som smakar potatisskal. och farfar och farmor. och fil. och leverpastej på mammas bröd. och sena utgångar med simmarna då vad som helst kan hända. svensk sommar helt enkelt.
i veckan ska jag ringa och klura ut mina hembiljetter så jag vet när jag faktiskt kommer hem och så jag kan börja ränka ner dagarna. carro har inte så lång kvar nu. typ sex veckor bara eller nått sånt. sjukt skönt för henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0