london

london var hur bra som helst! mamma och jag gick runt med vår karta, kikade på allt det man ska se i london, shoppade, åt god mat och bara hade det så himla bra. lyckades ju knäppa över 250 bider på fem dagar, räcker med att lägga upp några av dem kanske.











efter fem träningsfria dagar kom jag hem och körde gärnet i måndags. löpning, simning, styrka och spinning. var väl kanske inte så smart då jag igår vaknade upp med halsont. idag är det bättre, så idag ska frida och jag mysa och ikväll hoppas jag att det är skapligt väder så att pappa och jag kan ta några mil på cyklarna. annars så kommer resten av veckan bestå av jobb och party till helgen. taggar redan med lite musik! kommer bli grymt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0