11e april

förra året den 11e april var carro, frida, vilma, tove och jag (+ ett antal fler lassare) påväg till florida för ett par veckors läger. bästa lägret! i år den 11e april är det mulet och några plusgrader. jag har varit på gymmet, ätit frukost och vet inte riktigt vad jag ska göra med dagen. carro och tove ligger och sover i usa och ska väl om några timmar upp och morgonträna för att sedan gå i skolan hela dagen. frida och vilma däremot, dom är på läger även i år men den här gången i spanien över en vecka. kanske inte lika gottigt som florida i två och en halv vecka, men ändå lite sol och värme. becka var ju inte med förra året, hade fullt upp med skola och simning i wisconsin, precis som i år. undra vad som händer den 11e april nästa år? becka, carro och tove är kvar i usa, frida har med flyttat dit och simmar/pluggar, vilma går sista året på katte och börjar ladda för student och bal och jag läser på universitet? vem vet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0