Wohopiduu wednesday!

ÄNTLIGEN lite lung och ro!! Helt sjukt asså, fullt ös hela tiden därför bloggen inte varit prio ett. Ska släppa min pluggbomb dirr. Det är så att vi måste få 10 timmar plugg per vecka gjort i ett speciellt plugghus där vi signar in oss sen räknar dem ihop timmarna. Aaaaa, jag har en del läxor så har fått en del timmar nu. Gissa hur många? Jo 14 timmar och 26 minuter har jag pluggat sen i söndags!!!! DET ÄR JU HELT SJUKT! Men tyvärr är jag inte i närheten av färdig så ska snart bege mig till plugget igen.
.
Fick en lite hälsning på posten häromdagen som gjorde min dag!
.
.
.
.
Annars sitter jag och festar på lite färska hallon och laddar upp innan plugget börjar igen.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0