får rida på sin tandem ensam hem

blev väckt imorse halv 8 av att byggubbar bankade så in i helvete på min vägg. borrade utanför gjorde dom med. är sånna byggställningar på hela ena sidan av huset. jättekul när man drar upp rullgardinen och det står byggubbar precis utanför fönstret. känns liksom som dom står inne i mitt rum. mysigt.
.
lite bilder från de senaste två veckorna kanske.
.
har köttat frukost framför gossip girl de senaste veckorna. tror 4e säsongen kommer på posten idag. bra grejer.
.
jag och mina fina naglar såg årets antagligen sista solstrålar. ny har jag bitit av dom. korta och mörka. nya tider.
.
va lite bekymrad när jag skulle till skolan för första gången.
.
här cyklade jag till skolan i spöregn. känns som det är flera mil dit. jag är liksom van vid att behöva cykla mellan 2-7 min för att ta mig till alla ställen jag tidigare behövt komma till. nu tar det...... 15 min.
.
träffade den hära gobiten. sen kom klarre med.
.
var i nkpg. åt 9374986 bullar och klappade lite på den här.
.
sen åkte jag hem till samuel och mös med honom och alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0