Torsdag

ingen morronträning i morse, vaknade upp och hade tid att ligga var och mysa en stund, åt god frukost, och var ändå på dåligt humör när jg cyklade iväg till lektionen. ovärt att vara på dåligt humör utan att ha någon som helst anledning till att vara det!
undrar för övrigt om om jag håller på att bli förkyld eller nått, för mina ögon känns konstiga och mitt skinn känns obekvämt. asskumt, men det brukar vara förvarningar på en förkylning eller nått annat sånt skit.. blir att ta sig igenom eftermiddagens MÖRDAR pass och sedan gosa ner mig i sängen tidigt i kväll. bra plan!
nu blir det lunch och sedan plugg, har en hel del jobb att ta tag i!

Kommentarer
Postat av: Papsen

kanske känns så efter Flu-shot, trots att det var nos-spray...krya på dig!

2011-09-30 @ 11:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0