tider

har slutat äta godis. mitt i veckorna då alltså. bestämde väl det förra veckan när jag på fredagen kom på att jag inte ätit godis på massa dar. så kommer mamma hem med godispåse idag. det va ju jätte smart med tanke på hur bra självkontroll jag har i de flesta situationer. "jaha så bra, ja men det är ju bara att jag kastar godiset då!" säger hon när jag förklarade att jag inte kunde äta. ha ha he-rre-gud! sjukaste jag hört på länge. hoppas hon hittar ett bra gömställe till det så jag inte lyckas hitta det innan helgen.
.
sov 4 timmar i natt. det va inte igår man fick sig så lite sömn minsann. senast det hände var det nog på grund av roligare anledningar än igår. var väl nån gång i somras det senast inträffade.
kanske var det den här kvällen,
eller kanske den här kvällen,
eller kanske den här kvällen,
eller kanske den här kvällen,
eller kanske den här kvällen,
eller kanske den här kvällen,
eller kanske den här kvällen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0