This is not a promenade in the park inte

klockan är nio och jag ska snart sova, men tänkte bara ge er ett litet livstecken innan jag kryper ner i en varm säng. allt är bara bra här, även om träningen är fruktansvärt jobbig. jag vet att jag säger det varje gång jag skriver, att träningen är jobbig och att jag känner mig mer död än levande, men det är sant.
varje muskel i hela kroppen är helt slut. alla muskler gör ont. spinning, styrka, löpning, simning och yoga sätter sina spår kan jag lova. massa nya grejer som vi testar, förhoppningsvis ger det nått i slutändan. testa nya saker och få nya resultat..
men nu är det som sagt läggdags, ladda upp för morrondagen. lovar att uppdatera med ett par längre inlägg i helgen om ironman, min och carros mysmiddag (blev asgod!) och även en guidad tur genom vår lägenhet som jag gillar asmycke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0