Take me home tonight

asskön söndag som har sett ut ungeför som förra söndagen. och söndagen innan det. och söndagen innan det. söndagar har en tendens till att följa ungeför samma schema varje vecka. välkommen till livet som student athlete lixom.
sovmorron följt av mysig frulle med dan och jennah, som efter en del tjat från min sida till slut valde att joina. blev pancakes med jordgubbar och bananer. asgott!
efter det har det bara blivit en himla massa plugg och en sväng till mataffären för att se till att det finns mat i kylen inför veckan, palla greja med att handla mat och sånt mitt i veckan lixom.
har en exam i criminal justice denhär veckan så det är inte så farligt, men har tre stycken nästa vecka vilket innebär att jag måste ligga lite före redan nu så jag inte typ dör nästa vecka då det blir mycket att göra.. det gäller att ha koll på planeringen så man inte missar nått..
så nu ska jag ta och tugga i mig ännu en dumle som mammsen och pappsen var så gulliga och skickade till mig och läsa igenom mina criminal justice anteckningar en gång till innan jag beger mig iväg på middags date.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0