on and on

är helt slut efter dagens träning. 30 minuters löpning och stretch + 7000 meter i vattnet där hälften var tröskel. jag som tyckte att jag körde hårt i tisdags, men det var ju hälften så kort som dagens hårda arbete och då hade jag inte sprungit och hoppat i trappor innan. men det känns riktigt bra nu efteråt, skönt att känna att man har tagit ut sig.

för er som har missat veckans nyhet, så har pappa och jag anmält oss till VÄTTERNRUNDAN 2012. kommer bli fett! ser verkligen fram emot det och det är så roligt att ha ett mål inom idrotten som inte har med simning att göra. har ju redan kommit igång med lite spinning, men ska snart försöka komma ut på vägarna och cykla också. långa cykellopp är ju inget man är van vid direkt...

idag började IDOL, bästa programmet, så sitter sååååklart i soffan och kikar på det nu. lovar att hålla er uppdaterade becka och carro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0