MITT DORM-RUM!

SÅ, eftermånga efterfrågningar, här kommer det!  MITT OCH AJAS UNDERBARA RUM:D
.
Dörren från utsidan:
.
.
Precis innanför dörren:
.
.
Precis till höger när man kommer in, våra garderober:
.
.
Min sida:
.
.
Ajas sida:
.
.
Närbild i min garderob:
.
Vårt minikök, med micro och kylskåp:
.
Stora rummet:
.
.
Soffan + grymma tavlor:
.
.
Tv;n och andra sidan rummet:
.
.
Mitt skrivbord:
.
.
Ajas skrivbord:
.
.
Närmare titt på mitt skrivbord:
.
.
Andra sidan av mitt skrivbord:
.
.
Min superlåda:
.
.
Nattduksbord + lampa som inte är rätt riktad:
.
.
Ajas säng (min var inte bäddad):
.
.
Handukshållaren bakom dörren (SÅKLART ALLA VILL SE DEN):
.
.
Rooomisarna:
.
.
Inte helt tokigt, huuuu?? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0