MAAAAAAAAAT

Ledsen for extremt dalig uppdate fran min sida men allt rulllar pa sa extremt fort sa nar jag val e pa rummet sover jag. Men nu nar det e helg har jag lite mer tid :)
.
Vi har det jatteharligt har med EXTREMT jobbig traning! Imorse fick vi genomharda 12*50 kick under vattnet utan andning med fenor i 50 bana (Y). Imorgon ska vi springa stadion igen. Tur att jag inte ar kille for da skulle jag varit tvungen att springa den tva ganger.....
.
I onsdag sag beckiz90 och jag till att fixa en supermaltid till mammas fodelsedags ara! Tyvarr kan jag inte ta at mig hela aran for masterverket men fick ata ordentlig mat i alla fall, och da ar jag nojd!
.
.
.
.
Japp, becka ladda over bilderna och tror inte hon fattat hur man roterar...... Men detta var var utsokta middag bestaende av flaskfile, soltorkade-tomater, mozzarella, nagon slags korv, pesta gradde och farsk pasta! MUMMMMS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0