i`m a mile away from home

Dagens outfit: mysbyxor och myströja, soft ju.
Dagens frisyr: utsläppt och halvblött sen träningen.
Dagens smink: haha, smink? inte idag ni.
Dagens humör: riktigt bra!
Dagens bästa: klockan är ju bara elva, men när träningen var över kändes det riktigt bra. skönt att inse att man överlevde.
Dagens värsta: det regnade när jag cyklade till simhallen imorse, alltså har jag inte varit med om något sådär överdrivet jobbigt. en har det ju ganska bra ibland!
Dagens roligaste: att jag har massa gossip-program att kika på.
Dagens planer: träning, frulle, gossip, sova och här är jag nu. kommer nog bli en del gossip, lite fix med mitt nya mission, lite mat, lite styrka, lite spinning och lite kväll på det. lyxig dag ju.
Dagens låt: mile away- capital lights.



eftersom det är frida som lurat in mig i gossipfällan tyckte jag att det passade med en bild på henne och mig, från förra veckan då. eller.......? he he he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0