i´m not scared of dying, I just don´t want to

hockeyn igår var grym! LHC låg under med 0-2, kvitterade till 2-2 med 6 minuter kvar och vann på straffar. bra drag i hallen och mycket folk. kul att elitserien är igång igen, men det innebär ju verkligen att sommaren är slut.

imorse hade jag på mig vantar när jag cyklade till morgonträningen. ännu ett bevis på att sommaren verkligen är över. väl på plats körde vi en timmes landträning och en timme i vattnet. dog ju på landträningen, svetten rann till och med på benen. tog en bild förra veckan efter spinningen för att skicka till frida och visa mina svettdroppar på ryggen. dom små dropparna var ju ingenting emot hur lökiga vi var imorse. däremot var jag väl minst lika röd i ansiktet. fett ju!



frida och jag cyklade hem efter träningen, utan vantar, och åt var sin rejäl frulle. så här såg det ut. fridas på den första bilden och min på den andra.





mmm. gottigotti. nu ska jag göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0