fucking perfect

igår inledde vi dagen med morgonträning. 05.10 började landträningen och när klockan var 07.10 var vi klara. då hade vi hunnit köra en del på land och 5000 i vattnet. tog cykeln hem i regnet, åt frulle och skulle gå och lägga mig. sen hade jag sån tur att jobbet ringde, så fick istället göra mig iordning och jobba 09.45-18. blev därför ingen eftermiddagsträning och eftersom jag inte hade sovit något under dagen slocknade jag strax efter nio igårkväll. lång men riktigt bra dag! innan jag somnade låg jag i soffan framför tvn ett par timmar. alla mina bra program har börjat nu, har till och med beslutsångest vad jag ska välja. igår såg det ut såhär:
19.00 sjukhuset
19.30 true talent
20.00 112 på liv och död/idol
aa sen blev ju klockan nio och jag gick och la mig.

idag vaknade jag efter tolv timmars sömn och har hittills ägnat förmiddagen åt ett mission. men nu är jag klar och det är 5 timmar kvar tills träningen börjar. får se vad jag slår ihjäl timmarna med fram tills dess.


lyssnar ju sönder adele just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0