Flu shot - Check!

Fick sluta morronträningen 10 minuter tidigare i dag för alla skulle vaccineras. värt! bästa är att man inte ens måste ta de som en spruta i armen, utan som en spray i näsan i stället. skitbra!! så nu var det avklat. ingen influensa här inte!
och nu är det dags att bege sig till skolan. dagens stora minus är väl att det spöregnar ute och blåser en hel del, även om det inte är speciellt kallt e de ju halvtrist lixom. men det stora problemet är att: 1. Jag har inga gummistövlar. 2: Jag har ingen luva på min regnjacka! (HUR kan jag ta med regnjackan men inte luvan?!?!?!) och 3. Jag har inga stänk skärmar på min cykel så de skvätter upp på ryggen när jag cyklar.
.
så det är ju lite tråkigt. men life goes on lixom!

Kommentarer
Postat av: papsen

kom sen inte o pip när ni får narkolepsi....

2011-09-26 @ 22:21:21
Postat av: c

nu förstår ja inte.. e inte det när man sover för mycket?

2011-09-27 @ 05:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0