elektropop

igår vaknade jag upp med fetaste träningsvärken. tog mig knappt upp ur sängen, hade ont i princip alla muskler. jobbade 08.30-16.30, därefter direkt till simhallen för några längder i bassängen för att sedan åka direkt till feelgood och köra spinning. resten av kvällen låg jag ganska orörlig i soffan och tittade på fotboll. tog till och med en panodil för att det gjorde så ont i kroppen. idag känns det väl lite bättre förutom i benen. vet inte hur jag ska klara av dagens styrka, vill verkligen INTE ha mer träningsvärk imorgon. sen vet jag inte om jag vill köra mer styrka när jag i förrgår fick kommentaren "vad biffig du är" eller om det var "har du blivit biffigare?". man ba nej.

till becka o carro. i förrgår på idol var det en kille som kom in och sjöng den här låten. gick vidare, och har en FB sida med över 57 000 som gillar. sjukt kul. skulle tydligen till skansen och klappa djur, men såg kön till idol och ville vara med men hade inte direkt någon koll på vad det gick ut på. låten finns på spotify och ligger etta på itunestoppen. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0