Century club

skriver ett till när jag ändå är på g, glömde ju att berätta om century club!
.
varje år har vi en speciell fest innan träningen drar igång igen, då tjejerna först är iväg för sig, killarna för sig, och senare under kvällen möts vi upp på ett gemensamt ställe. brukar va en av de roligaste kvällrna på året, alla är förväntansfulla och det är bara tjejerna tillsammans. detaljer får nog dras på mail eller skype, för det är inte riktigt lämpligt att skriva här, men det blev en VÄLDIGT händelserik kväll som jag inte kommer glömma på länge. hade jättekul så länge det varade, även om mötet vi hade klockan nio nästa morron sen inte var lika kul.. men helt klart värd kväll va de i alla fall! som vanligt tog vi klassfoton, så här kommer hela tjejlaget från den yngsta klassen som preis har börjat till den äldsta som snart är klara!
när jag får bilder från karissa från när vi var på usas störtsa vattenpark ska jag berätta om det med, för även det var en himla rolig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0