Back on track!

jösses hörrni.
avsutade vårt morronpass med 3*400frP+fen MAX, med minst 8 kickar i varje vändining. trött? ehh, jaaa. syra i armarna? ehh, jaaa! syra i benen? EHH, JAAA!!
och insimmet besod av 40*50Ben, vilken i stället för min och många andras del mer eller mindre blev 2000m ben i sträck då starttiderna var så snabba att man aldig hann vila mer än max 3 sekunder. nämnde jag att 1000m av dessa 2000m var antingen utan anding eller någon form av hålla andan övningar? de va de.
skönt.
så nu blir de frulle, powernap coh sedan skola!
.
å en sak till. vi har recruits här igen i helgen, så i kväll ska vi till whitney på middag och sedan ut till en corn maze med hela laget. de plöjer lixom upp en asstor labyrint mitt ute på ett majsfält och så ska man hitta ut. ska ta med mig kameran, för de låter ju asspännande!
här e vad som dök upp på google när ja googlade de. ser ju coolt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0