Vilken dag hörrni!

började med morronträning 06.00-08.00.
huvudserien bestod av 8*150MAX från pall med 50 löst mellan varje. åh jusst ja, de fyra första var fjäril och de fyra sista var frisim. åh, nämnde jag att det var långbana?
.
eftermiddagen 14.30-17.30
först lite möte och sedan spinning. som vanligt rann det svett i hela ansiktet, och efter 12min och 14 sekunder började det på riktigt att droppa från mitt face ner på cykeln. assexigt!
simningen då.
del ett. 1000m i sträck med fenor. 50MAX150L, 100M100L, 150M50L, 200M200L. lagom skönt i benen sådär efter spinningen. va de slut efter de? naej då.
sen kom del två. 2000 på tid. bara tuta och köra lixom. skönt det med.
.
och i går körde vi en serie på 3*(6*50typ lite snabbare än tröskel men inte riktigt max). långbana. start 50. ett varv fjäril två varv frisim. behöver jag ens säga att jag ser fram emot att inte ha nån träning i moron bitti?
hade jag haft tid hade jag nog utan problem kunnat sova en dag eller två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0