This is not where I parked my car

träffade norge-brudarna emma & olivia idag! tyvärr är dom inte hemma for altid utan bara över helgen. ändå bäst att ha dom här i några dagar. sen har jag skypat med carro i några timmar med. 7 månader tills dom kommer hem. inte så långt sa carro. nänä absolut inte, bara nästan så länge som det går mellan att man får reda på att man är gravid tills dess att man klämmer ut bebben. och så har jag varit hos kfg med. kollade på läskig-tjej-på-psyket-film med honom, hans fru, alex och samme. läskig film. trevliga ungdomar.
.
hörde att becka och rebbe hade träffats på smu idag. haaa va kul att jag visste det men inte berättade för nån av dom. jag är så kul.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0