Let it rock

Ja livet rullar på i full fart som vanligt. Har haft matte och nutrsi midterm exams. Tyckte faktiskt det gick helt okey. Nästa vecka är det music midterm där vi ska känna igen jazz/blus låtar från 1920 till 1970. He he. Kommer säkert gå ASBRA!
Nästa vecka kommer familjen hit. Kan knappt beskriva hur glad jag är över det!! Längtar helt otroligt mycket efter la familja!:D
.
Hade styrka idag. Vi har fått tillåtelse att välja låtar själva nu så lägger upp en av favvosarna!:D
.
.
Btw, idag när jag gick in i simhallen la jag märket till en skylt på dörren : "Vapen och kniv förbud i simhallen". ATTANS asså.. Så va tvungen att lämna min machete vid ingången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0