It´s gonna take some time but I know you´re worth fighting for

Home sweet home.
Helgen va kul, även om de gick sådär halvbra för oss. Men med tanke på träningen vi har genomlidit de senaste veckorna hade vi väl kanske inte föväntat oss så mycket annat. Blev i alla fall lite ev en sverige reunion nere i texas, vilket jag inte hade räknat med. Träffade på fyra andra sveska tjejer där, bland annat rebbe som total surprisade mig, vilket va kul! Mysigt att träffa henne lite, även om det blev ca3min jag faktisk hann snacka med henne. Men man får va glad för de lilla vet ni!
.
Kom hem i förmiddags och möttes av paddis som bjöd mig på lunch på pops och gav mig en hel del små söta lappar från mamma, pappa och henke. gulligt värre! Efter lunchen har jag som vanligt hållt på med lite roliga saker så somstädning, tvätt, och en himla massa plugg. Känns som jag fått en del gjort vilket ju alltid är skönt!
.
Nu ska jag bara vika ihop tvätten och vänta på att dan kommer tillbaka från fetzer. Han har lovat att laga middag till mig i kväll, nice att slippa laga själv! Ja tack lixom!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0