Här vare dött..

familjen har varit här i veckan och har prioriterats högre än bloggen, believe it or not. himla mysigt har de farit att ha dem här och bli lite ompysslad ett tag, dom är ju bara för bra domdär nissarna!
har hunnit med både det ena och det andra. fotbollsmatch, shopping, städning, middagar, träningar, en liten krock,brandlarm mitt i natten hema hos mig, de har fått träffa alla simmarna och alla tränarna, sett simtävling och myst. bäst har de varit!
.
de åker hem igen i dag, men jag fick säga hej då redan i går eftersom jag nu är i texas. trisst att säga hej då, men jag vet ju att förra året gick bra så detta året kommer gå bra det med. och förhoppningsvis pallrar de sig hit nån mer gång, återstår att se.
.
som sagt är jag i texas nu, på smu. 8 av våra simmare och en av våra divers är här och ska tävla mot 5 andra skolor. varje skola får skicka 8 simmare, och sedan är det två heat i varje gren och alla måste ha en simmare i varje heat. tävlingen börjar i kväll och på mitt schema har jag 4*100me, 100fj och 200fr. håll tummarna för oss!
.
GO BADGERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0