Halloween

så hur va veckan då? om vi ser till träningen så kan vi väl säga såhär: jag har inte klarat alla starttider på en och samma träning en enda gång denna veckan. sammanfattar nog rätt bra vad vi håller på med. bröt ihop en snabbis på vårt dual meet när carrie frågade hur de kändes, för jag såg lite trött ut. så ja de va ju lite pinsamt, men shit happens.
.
i går kväll var i alla fall kul! Halloween, vilket är världens grej här! Jag trish och jennah skulle göra något tillsammans. Planerade från att vara snöflingor, til paket, och till slut grekiskt tema. blev rätt bra till slut och en riktigt kul kväll! bäst är nog att se alla andra som är ute och deras outfits. för tjejerna är det verkligen ju mindre kläder desto bättre som gäller, och vissa undrar man ju lite vad de tänkte när de klädde på sig. men kul är det i alla fall! här har ni några av kvällens outfits!
dags att sluta skjuta på saker och ting och i stället ta tag i mitt liv. no facebook och no blogg förrän jag har skrivit klart mitt paper. sjkut trist, men måste göras. deal!

Kommentarer
Postat av: Papsen

mamsen tyckte beckas dress påminde om garderobs-draperiet....men så kan det väl ändå inte va. väl...

2011-10-31 @ 22:29:33
Postat av: R

What? Draperi va väl ändå att ta i, så ful e de väl inte? Fd lakan, numera långklänning!

2011-11-01 @ 01:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0