Dual meet

i kväll är det dags för dual meet mot minnesota. förra året kommer jag verkligen ihåg. de hade riktigt bra tjejer på 200fritt, och jag och laura skulle simma mot dem. på nått vis lyckades jag vinna och hon komma trea, och det var världens grej. sjukt kul.
.
i år är det lite annorlunda.
.
dels simmar vi här och inte hos dem och dessutom får varken jag eller hon simma 200fritt. i stället ska jag köra 4*50me, 200jfäril, 100fjäril och 4*100fritt. dedär med 200fjäril är jag tterst tveksam till. får nog ta och snacka med whitney om det asap, för jag är ganska så säker på att det inte riktigt är min grej..
.
denhär skylten hade jag fått på min dörr i morse när jag vaknade. alla på laget fick dra ett namn och sedan skulle man göra en liten motivations-skylt till den personen till i dag. tog kort med datorn så det är spegelvänt och jag vet inte hur man ändrar, men ja tror ni kan se rätt bra i alla fall.
.
på dom små lapparna står det: "a wise man will make more opportunities than he finds" och "first say to yourself what you could be; and then do what you have to do".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0