crying in my goggles - check

är så trött att jag är redo att börja gråta. på rikigt alltså, inte något sämt eller överdrift. passet i morse var hårt, och eftermiddagen var för jävl*g. har aldrig gråtit i glajjerna under en träning, men i dag var det vääääldit nära. gråta i glajjerna på tävling - visst. många gånger. men inte träning lixom.
.
i morron bitti har vi efforts. typ som dedär 8*150 som jag berättade om för ett par veckor sedan. om det är något lika jobbigt i morron finns det risk för tårar igen.
.
okey, dags att ta mig i kragen. klockan är kvart över sju så jag ska svänga ihop någon slags iddag och sedan dra tiill biblioteket för att jobba på grupprojektet. parteyy! men får nog gå och be någon ge mig en kram först, tror jag behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0