what a beat can do

kanske ska börja med sm då. gick väl lite blandat. som alltid. ja men det va väl ungefär vad jag hade att säga om det ja! vidare till nästa punkt.
.
tränade imorse. så efter träningen när jag hade schampoo i hela huvet så slutar ALLA duschar plötsligt fungera. sen när händer det!??! den som har lagt en förbannelse över mig kan ju gärna ta bort den, tack.
.
träningsledigt fram till måndag!! firar väl med lite utgångar och så. dock är vi, pga lite olika anledningar, typ 4 pers som tänker skojjsa till det i helgen. PLUS att jag förut fick reda på att de tre inräknade gjort nån grupp på fb för att planera grejer, och inte lagt till mig?!?!??!?!?! känner mig förrådd.
.
försökte leta efter lite bilder från tidigare år. hittade inga från sm-festen förra året? har jag raderat dom? va dom så hemska? de här är i alla fall från efter sm 09 och efter jsm i år. skrattde åt alla bilder från 09, känns som det va 30 år sen.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0