Thank god for thanksgiving

ÄNTLIGEN är det thanksgiving!!!!
inte för att det är så att jag firar så mycket direkt, men det innebär att vi inte har skola på fyra dagar och bara ett pass om dagen. så fruktansvärt skönt! min kropp hade inte hade pallat många träningar till, så dethär lilla breaket kommer lägligt!
.
carro ska på äventyr, och jag stannar här. ska bara mysa, chilla med min roommate, komma ikapp lite skoljobb, kolla på filmer, simma lite, och SJÄLVKLART hålla koll på SM-resultaten!
.
känns konstigt att inte vara där. det var så himla mysigt att komma hem och hänga lite med mina favoriter på SM förra året, men tyvärr funkar inte det i år. men ni vet, shit happens, och jag kommer hålla stenkoll här ifrån i stället. Go for it hörrni!! Kör så det ryker, visa vem som bestämmer, och ha rikigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0