Massa bra saker!

har haft ett par tunga veckor med hemsk träning, alleles för mycket i skolan och för lite sömn. men sedan klockan 14.15 i går har en himla massa bra saker hänt!
.
1. för 1.5-2veckor sedan tappade jag bort min ring. min silverring som jag ALLTID har på mig. hade letat över allt i mitt rum, i mina väskor, i jeansfickor, hemma hos dan.. ja verkligen över allt. skypade sedan med mamma och pappa och började typ gråta för att min ring var borta och var sjukt ledsen. men gissa vad, här kommer det störda. när jag kommer till träningen och parkerar cykeln på ett ställe där jag ALDRIG i vanliga fall parkerar, sätter ner fötterna på marken och mitt mellan mina fötter ligger ringen! helt sjukt! där har den alltså legat ett bra tag, mitt bland alla höst löven., och jag hitta den.
.
2. träningen i går morse var galen (40*50. 20st 200pace 20st max. hela tiden 10fj10fr) men efter middagen var BÄST! spinningen var iof ovanligt jobbig och benserien var nästan omöjlig, men efter det körde vi sprint och teknikgrejer i 45minuter!!! awesome!
.
3. dan tog med sig apelsin juice när han kom hit i går kväll för att göra nosdryck. min förkylning ger inte riktigt med sig så kör stenhårt på det, och han var snäll och tog med juice och värmde till mig. bäst!
.
4. träningen i morse. 30min ben, 30min arm, 30min ss. vad vi vill.
.
5. i kväll är det tävling, i morron biti tränar vi bara 2 timmar i stället för tre som vi i vanliga fall alltid gör på lördagar, och efter träningen ska vi in till chicago ett par timmar. ser jag verkligen fram emot! carro har redan varit i chicago ett par gånger men inte jag, så är aspepp!
.
är det inte sjukt hur några ändå relativt små men ändå väldigt bra saker kan få en att må så väldigt mycket bättre så snabbt? bara att nästan klara två träningar i rad gör att jag är back on track, i alla fall för ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0