Håller med paddis...

hade verkligen en saknar dag i dag på träningen. jösses vad jag saknar er tjejer! tänker tillbaka på typ denhär tiden förra året då jag fick åka hem och mysa med mina favoriter på sm i några dagar. bland de bästa dagarna den vintern.
.
sista kvällen när sm var slut, vi var uppe alldeles för länge, skickade alldeles för många störda sms (eller snarare fick alldeles för många störda sms), sov för lite i våra två små sängar, myste för fullt och skrattade så vi grät. ni är så fruktansvärt bra tjejer! kan ni boka en resa hit typ nu och komma och hänga lite med mig och paddan?

Kommentarer
Postat av: S

<3!

Så himla mysigt vi hade det den kvällen!

2011-11-17 @ 08:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0