Bra start på helgen!

tävlade i går kväll och vi tjejer vann! blev en kul tävling, hela laget hade världens energi och folk var verkligen på g med att hejja och köra olika hejjarramsor. kul!
.
i morse hade vi morronträning som skulle anslutas med "nått kul". "nått kul" visade sig vara lika med bakåtdyk från trean. jösses vad rädd jag var!!! skakade som ett löv och grät, men på tredje försöket gjorde jag det. sjukt läskigt, men måste säga att jag var rätt nöjd efter!
.
när vi väl kommit där ifrån åkte vi ner till chicago där vi åkte upp i sears tower. sjukt coolt va de! världens utsikt, och värsta fina utsikten! chicago verkar vara en sjukt mysig stad, så får absolut se till att ta mig dit igen nån gång och stanna lite mer ön 2 timmar!
.
sen jag kom hem har jag mest bara städat. storstädade hela lägenheten, tvättade handdukar och lakan och myste till det. har dessutom handlat för veckan så det kan bockas av på to do listan. värt! nu blir det snart middag och sedan i kväll kommer lite folk hit för att kolla harry potter. myspys!
carro och jag i sears tower
ser ni bilarna där nere? galet högt upp är vi!
julie, carro,dan, jag och trish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0