Arizona

Första bortatävlingen CHECK :D Hur det gick? Hmm..... Svårt att säga :P Men det var lite skönt då bortatävlingar är liiite mer likt tävlingarna man är van vid hemma. Sen hade vi lite lung tid under flygresan och bussen vilket i vanliga fall inte existerar i min värld, så hann lyssna igenom hela min ipod, kolla på "Lejonkungen" och en annan disney-film jag glömt bort namnet på. VÄRT :D
.
.
.
.
Såhär kul hade vi på flygplatsen. Det är även vi 4 som ska bo tillsammans nästa år, alla papper signade och klara !! :D LÄNGTAR !
.
.
När jag kom hem tömde jag brevlådan vilket jag inte gjort sen i onsdags och kan minst sagt säga att jag blev ÖVERLYCKLIG!! Hela vardagen blir lite ljusare med hälsningar hemifrån :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0