who is the most awesome person today?

min helg har varit riktigt bra! jobbade i lördags innan jag och samuel tog bussen till alex. kvällen blev riktigt lyckad och innehöll väl det mesta. ganska galet, som vanligt. vaknade upp efter några timmars sömn, inte allt för pigg, och var inte speciellt aktiv resten av söndagen. men det var skönt det med.






tre av tre bilder på toaletten. verkar som om det stället fick mig att vilja ta kort.

och nu är det en ny vecka, igen. den här gången ska jag klara av lite skolarbete, besöka vårdcentralen, mysa i motala, mysa med lina och tävla. känner att det kommer bli en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det inte hög tid för ytterligare en frågeperiod ??? det var väl nåt år sen som ni körde öppna frågor liksom, där man fick fråga precis vad man ville :) ??

2011-05-18 @ 14:58:37
Postat av: Sara

uhlalla vilka snyggingar!

2011-05-20 @ 14:32:32
URL: http://knell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0