spelar sweet home alabama på en lägereldsgitarr

om gårdagen sög så var denna dagen sjuuuukt mycket bättre kan jag lova! älskade den.
carro kom hit tidigt och gjorde massa vettigt. sen träffade vi sanna och fixade biljetter till rebecca&fiona. biljetterna tog slut på mindre än 2 timmar!! (vi har en till dig med becka :D)
.
sen va vi i skolan. va väl kanske det minst roliga idag. men vi kirrade våra balbiljetter! bra av oss. våra mammor har haft panik att vi inte ska hinna fixa alla. sen gjorde vi sjuukt mycket bra grejer! köpte skor till studenten till exempel. sen persade jag på fruit ninja under rättskunskapen! haha det va ett av dagens allra ljusaste ögonblick kan jag tala om.
.
.
.
sen åt jag glass med lilla agnes. och lämnade in balklänningen till sömmerskan. och fixade balskor! ojoj så effektivt alltså. sånt här man hinner göra när man är träningsledig alltså.
.
diskuterat endel sommarplaner med eljena också! ska se till att hon kommer upp hit och gör stan osäker i sommar!! såhär såg vi ut sommaren 2008. tur att vi inte använder oss av den puss-posen lika ofta längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0