star quality

jo men löste väl engelskan rätt så bra ändå. text fick jag ju ner så det räckte i alla fall. frågan är väl bara hur relevant fakta som framkom. hittade på rätt mycket. det är ett ganska stort problem jag har med skolgrejer hehe. vill gärna hitta på och överdriva saker. göra det mer dramatiskt liksom.. men skit samma, en till grej färdig. 12 kvar.
.
gillar den här dagen! massa roligheter. teatern var lätt höjdpunkten! ååååååh så duktiga och söta dom var!!!! sjukt stolt över de små liven var jag. bästa verkligen. vill se mer. vill att dom ska skådespela lite för mig varje dag. dom kommer bli nåt stort dom dära. har alltid kännt det.
.
här kan ni få lite bilder från när vi dissekerade bä bä vita lamms hjärta här om dan. carro o klarre vågade inte. men emma o olle gilladere kan man säga. dom stod där och knådade.
gosar
.
emmi o klarre stretchar
.
stoneface
.
carro va rädd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0