your wife is hot. better get your A/C fixed.

ska skriva en engelska uppsats i morrn bitti. på min sovmorgon. i tre timmar. om en bok. 309 sidor är den. på sida 32 är jag. sitter ett litet grönt monster inom mig och skriker "wööw vilka sköna prioriteringar du gör i ditt liv bruden!! hur ska du lösa detta??? :D :D". strule sa igår "ni kommer att ha behövt läsa varenda sida för att klara av att svara. frågorna täcker exakt hela boken." åh tack du underbara varelse för att du gör livet innan studenten till ett helvete. sa jag förresten att jag har 14 inlämingar/prov kommande 3 veckor? eller just det! bara 13 kvar. gjorde ju rättskunskapsprovet idag ja. redan förträngt.
.
nej men ska väl inte klaga mer! förutom kaos i skolan så äre fina firren. bal o studenten o gudvetvad står ju bakom hörnet och väntar.
.
imorrn har olle, emma, bullen & dom sin teater(deras projektarbete)!! gryyymt! direkt från skolan till träningen, sen direkt till balträningen och köra lite spiritfingers och sen till teatern. såg när dom repade lite igår, så gulliga dom va
.
och så en florida-bild på det med va. måste sova nu så jag kan vara vaken på mötet med talang-gruppen sen. brukar kunna dra ut på tiden om man säger så. hoppas det finns mackor. fast hellre bullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0