you´ll see

rockade loss på sista matte provet någonsin idag. har redan glömt bort hur man deriverar och vad Log betyder. så nu finns det ny plats för massa roligare info där inne i hjärnbalken! eller vart det nu är all intressant fakta lagras. check på det provet med då. typ tre redovisningar och två inlämningar kvar då. mitt råd till alla mina medmänniskor där ute: läs aldrig 150 poäng för mycket på gymnasiet. det är inte alls värt. och inte kul nånstans. men nu är det på riktigt bara EN enda vecka med lektioner kvar! helt galet. känns sjukt när man liksom kan säga "det här är sista svenska lektionen nånsin!" eller "nu kan vi bränna upp alla matteblock!".
såg tydligen ut såhär på sista naturkunskapslektionen.
och här är sista matten,
.
fick sms av micke förut att jag har ledigt pass i morrn bitti! gööööött! jaa ni. världen ska ju tydligen gå under i morgon, så det är väl bäst att göra nåt vettigt med de sista timmarna här i livet. men först ska jag langa er alla bilder jag har från i onsdags.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0