studentskiva

nu ska ni få höra om några av mina senaste timmar. började väl egentligen i tisdags kväll. hade tänkt skippa rk provet på onsdagen men bestämde mig för att jooo jag måste görat. blev en kul kväll det. sen morronträning 5.05 onsdag. direkt till skolan och skriva rättskunskap provet. sen svenska nationella uppsats i några timmar. direkt hem och fixa i ordning mig med carro och ina. mötte upp grabbarna och drog på onsdagsklubbens studentskiva. hade hur kul som helst! hem och sova några timmar. göra slutprov i engelska c. och jaaa sen kommer nuet. hektisk.
.
lite mer om studentskivan då! middagen var hur mysig som helst. var lite över hundra pers. carro, alex, thomas o edvin fick sitta vid samma bord. tur att jag hade jockis vid mitt i alla fall. massa roliga tal och grejer. efter det var det draaaag på dansbanan utanför kan jag meddela!!! galet roligt! massa sköna folk.
.
nu har jag o carro håltimme och drog hem till mig för att plugga psykologi. men känner att psyket inte riktigt hänger med. imorrn bitti har vi slutprov i matte c. kan bli några av de roligaste timmarna under min gymnasietid. absolut. såhär fräscha är vi idag.
.
.

Kommentarer
Postat av: nämen titta vad man hittade...

http://www.youtube.com/watch?v=TAuZSO92wqk&feature=related

2011-05-19 @ 18:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0